Bliv medlem af Frederikshavn Havkajakklub

Der er to måder at blive medlem af Frederikshavn Havkajakklub. Du er enten en erfaren havkajakroer eller du er nybegynder, der har brug for et kursus. Du kan blive medlem, hvis du er fyldt 18 år og hvis du kan svømme mindst 600 meter uden pause.

Erfaren havkajakroer

Hvis du er erfaren havkajakroer med færdigheder som minimum Roer 1 (DGI) eller IPP2 (DKF).

Selv om du er erfaren roer der har været frigivet fra en anden klub, så skal du stadig frigives af en af klubbens instruktører inden du må ro alene. Når du har sendt din indmeldelse vil du blive kontaktet for at aftale tidspunkt for en rotur med en af klubbens instruktører. Her vil du også blive introduceret til klubbens faciliteter og en præsentation af vores rovand, så du kan få en god start i klubben.

Nybegynder (interesseliste)

Hvis du er nybegynder, har du brug for et kursus. Du kan her skrive dig på en interesseliste, og så vil du blive kontaktet, når vi er klar til at afholde et kursus. Du vil også få besked, hvis vi har fået for mange på interesselisten, så du kan beslutte, om du ønsker at blive stående på ventelisten, eller du vil tage kursus et andet sted.

Kom og besøg os – og få en prøvetur

Hvis du vil vide mere om klubben inden du melder dig ind, så er du altid velkommen til at besøge os på en af vores fællesroninger mandag eller torsdag aften, eller du kan kontakte en fra bestyrelsen for at høre nærmere.