Privatlivspolitik

Vi er nødt til at have en række personoplysninger for at kunne administrere medlemskab i klubben.

I henhold til EU lovgivningen (GDPR) om beskyttelse og rettigheder vedrørende persondata oplysninger er vi som forening forpligtiget til at oplyse, hvordan vi behandler medlemmernes personoplysninger. Dette kan du læse om i nedenstående privatlivspolitik for Frederikshavn Havkajakklub.

PDF version: Privatlivspolitik for Frederikshavn Havkajakklub (åbner i nyt vindue)

Vi forbeholder os retten til at foretage ændringer i denne privatlivspolitik. Ved ændringer vil datoen nederst i privatlivspolitikken blive ændret. Den til enhver tid gældende privatlivspolitik vil være tilgængelig på vores websted. Ved væsentlige ændringer vil medlemmerne modtage meddelelse herom.